З метою створення передумов підвищення якості освіти для дітей раннього та дошкільного віку та відповідно до стратегічної цілі 1.3 Оперативного плану Міністерства освіти і науки України, розпочато роботу щодо оновлення змісту та системи науково-методичного забезпечення дошкільної освіти.
2 червня консультант ЦПРПП Л.Петрик взяла участь у онлайн-зустрічі, щодо узагальнення пропозицій наданих педагогічними колективами ЗДО з наступних питань:
- Які компоненти має містити сучасна система науково-методичного забезпечення дошкільної освіти та якою має бути ієрархія рівнів затвердження цих компонентів, щоб реалізувати завдання рівного доступу до якісної освіти усім дітям і водночас забезпечувати передумови автономії діяльності закладу освіти та академічної свободи педагогів?
- Які змістові напрями Базового компоненту дошкільної освіти, комплексних освітніх програм потребують оновлення / доповнення / спрощення тощо, щоб змістове наповнення освітнього процесу відповідало реаліям сьогодення й сприяло гармонійному всебічному розвитку дитини з урахуванням запитів батьків, суспільства?
- Які види навчальних матеріалів для дітей дошкільного віку мають складати комплект обов’язкових дидактичних засобів навчання та якими мають бути вимоги до таких навчальних матеріалів?
- Що має містити комплект дидактико-методичного супроводу освітнього процесу в закладах дошкільної освіти для педагогічних працівників?
- Що можна зробити для вирішення проблеми педагогізації батьків? Якими мають бути сучасні форми і сучасний зміст партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками вихованців?
165 переглядів