З метою створення передумов підвищення якості освіти для дітей раннього та дошкільного віку та відповідно до стратегічної цілі 1.3 Оперативного плану Міністерства освіти і науки України, розпочато роботу щодо оновлення змісту та системи науково-методичного забезпечення дошкільної освіти.

2 червня консультант ЦПРПП Л.Петрик взяла участь у онлайн-зустрічі, щодо узагальнення пропозицій наданих педагогічними колективами ЗДО з наступних питань:

  1. Які компоненти має містити сучасна система науково-методичного забезпечення дошкільної освіти та якою має бути ієрархія рівнів затвердження цих компонентів, щоб реалізувати завдання рівного доступу до якісної освіти усім дітям і водночас забезпечувати передумови автономії діяльності закладу освіти та академічної свободи педагогів?
  2. Які змістові напрями Базового компоненту дошкільної освіти, комплексних освітніх програм потребують оновлення / доповнення / спрощення тощо, щоб змістове наповнення освітнього процесу відповідало реаліям сьогодення й сприяло гармонійному всебічному розвитку дитини з урахуванням запитів батьків, суспільства?
  3. Які види навчальних матеріалів для дітей дошкільного віку мають складати комплект обов’язкових дидактичних засобів навчання та якими мають бути вимоги до таких навчальних матеріалів?
  4. Що має містити комплект дидактико-методичного супроводу освітнього процесу в закладах дошкільної освіти для педагогічних працівників?
  5. Що можна зробити для вирішення проблеми педагогізації батьків? Якими мають бути сучасні форми і сучасний зміст партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти з батьками вихованців?

165 переглядів

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: