Ірина Гондюл “Чи робили Ви фінал свого уроку таким, на який можна «залипнути»?
Я останнім часом це практикую)
У 2007 р. Чіп і Ден Хіз написали бестселер під назвою «Зроблені, щоб прилипнути: чому одні ідеї виживають, а інші – помирають». Автори з’ясували, що найкраще «прилипають» ідеї та повідомлення, які містять шість загальних компонентів. Ось вони: простота, несподіванка, конкретність, переконливість, емоції та історії. Їх можна використовувати у всіх частинах уроку, але особливо гарні вони для фіналу уроку, вже перевірила на своєму досвіді.
Чим «прилипливіше» повідомлення та стиль подачі матеріалу в кінці заняття, тим вища ймовірність, що Ваші розповіді діти запамʼятають та візьмуть для роздумів або до виконання.
Сьогодні ділилася історією про те, як великі компанії використовують творчу енергію дітей і що з цього виходить.
Учням «зайшла» ця розповідь, сподіваюсь, вони замисляться над нею.
Оскільки переконана, що всі по-справжньому ефективні фішки уроків націлені на трансформацію поглядів школярів.”
Чи робили Ви фінал свого уроку таким, на який можна «залипнути»?
383 переглядів