Консультанти Глибоцького ЦПРПП взяли участь у Педагогічних дебатах «Формування мотивації педагогів до вдосконалення фахової майстерності: професійна потреба чи необхідні мотиви?». У ході конструктивної дискусії учасники з’ясували, яких конотацій набувають поняття «мотив», «мотивація», «потреби» в контексті професійної діяльності педагогів. Також було виокремлено фактори стимулювання та гальмування професійного розвитку педагогічних працівників. А центральним питанням обговорення було визначення ролі ІППОЧО та ЦПРПП у формуванні мотивації педагогів до вдосконалення професійної майстерності.
Педагогічні дебати допомогли учасникам означити основні точки перетину діяльності ІППОЧО та ЦПРПП, окреслити перспективу спільних дій задля здійснення якісного науково-методичного супроводу професійного зростання педагогічних працівників області.