У форматі групової онлайн-консультації для завучів закладів освіти обговорено актуальні завдання методичної роботи, зокрема – процесу формування на реалізації індивідуальних траєкторій професійного розвитку педагогів. Зосереджено увагу на взаємозв’язку між Професійним стандартом, як відправною точкою для професійного розвитку, самоаналізом, побудовою індивідуального маршруту професійного розвитку, плануванням підвищення кваліфікації, як складовими єдиної симтеми методичних заходів, що спрямовані на забезпечення якості педагогічної діяльності. Учасники консультації висловлювали своє бачення даного питання, ділились досвідом, обговорювали проблемні моменти. Напрацювали алгоритми дій вчителя та завуча щодо професійного розвитку.
Сьогодні важливо усвідомити суть взаємозв’язку між процесом професійного розвитку та якістю педагогічної діяльності, яка є запорукою якості освітнього процесу. Необхідно відійти від усталеного формату: “обов’язкові курси пк-атестація” до свідомого самоаналізу і вибору індивідуального напрямку фахового розвитку.
Обговорили і різні формати узагальнення, координації та контролю за даним напрямком роботи. Опрацювали моделі і досвід колег. Було інформативно.