НУШ – перезавантаження. День 2.

Сьогодні ми підводимо підсумки нашого тренінгу”Перезавантаження НУШ: 1–4 класи”, який тривав з 09.06 по 10.06. Це був надзвичайно корисний і насичений період, сповнений нових знань, практичних навичок і продуктивної співпраці.

Протягом другого дня учасники:

  • ознайомилися з можливостями інклюзивного навчання;
  • розвивали навички 4К учнівства;
  • ознайомилися з особливостями інтегрованого навчання;
  • ознайомилися із активними методиками розвитку дослідницьких навичок учнів молодшого шкільного віку;
  • побачили приклади STEM-діяльностей, які можна реалізувати з доступних матеріалів;
  • побачили які інструменти можна використовувати для формування в учнів основ наукового пізнання (спостереження, гіпотеза, експеримент, висновки);
  • розглянули сутність конфлікту та його природу; медіацію як альтернативний спосіб врегулювання конфліктів;
  • ознайомилися з основними компонентами медіації; методикою проведення медіації; інструментами в роботі медіатора;
  • визначали способи поведінки у конфлікті;
  • розмежовували позицію та інтереси сторін конфлікту;
  • використовували перефрази та відкриті запитання для врегулювання конфлікту.

Вірю, що отримані знання та навички допоможуть кожному з на ефективніше реалізовувати свої завдання у щоденній роботі та сприятимуть загальному професійному зростанню.

Дякуємо за участь та бажаємо всім подальших успіхів!

 

56 переглядів

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: