
Сьогодні ми підводимо підсумки нашого тренінгу”Перезавантаження НУШ: 1–4 класи”, який тривав з 09.06 по 10.06. Це був надзвичайно корисний і насичений період, сповнений нових знань, практичних навичок і продуктивної співпраці.
Протягом другого дня учасники:
- ознайомилися з можливостями інклюзивного навчання;
- розвивали навички 4К учнівства;
- ознайомилися з особливостями інтегрованого навчання;
- ознайомилися із активними методиками розвитку дослідницьких навичок учнів молодшого шкільного віку;
- побачили приклади STEM-діяльностей, які можна реалізувати з доступних матеріалів;
- побачили які інструменти можна використовувати для формування в учнів основ наукового пізнання (спостереження, гіпотеза, експеримент, висновки);
- розглянули сутність конфлікту та його природу; медіацію як альтернативний спосіб врегулювання конфліктів;
- ознайомилися з основними компонентами медіації; методикою проведення медіації; інструментами в роботі медіатора;
- визначали способи поведінки у конфлікті;
- розмежовували позицію та інтереси сторін конфлікту;
- використовували перефрази та відкриті запитання для врегулювання конфлікту.
Вірю, що отримані знання та навички допоможуть кожному з на ефективніше реалізовувати свої завдання у щоденній роботі та сприятимуть загальному професійному зростанню.
Дякуємо за участь та бажаємо всім подальших успіхів!
56 переглядів