- Векторні орієнтири методичної роботи 2020/2021 навчального року
- Методичні рекомендації щодо створення та організації роботи сайту шкільної бібілотеки
- Методичні рекомендації щодо викладання курсу за вибором «Фінансова грамотність» у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо проведення підсумкового оцінювання під час дистанційного навчання
- Методичні рекомендації щодо викладання предметівосвітньої галузі «Мистецтво» у 2020/2021 навчальному році (основна і старша школа)
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво» у 2020/2021 навчальному році (початкова школа)
- Про організацію освітнього процесу з іноземних мов в закладах загальної середньої освіти
- Організація роботи з обдарованими дітьми
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення біології, природознавства, біології та екології у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання хімії у 2020/2021 навчальному році
- Особливості організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році
- Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної та загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист України» у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи в закладах освіти Чернівецької області у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання російської словесності в закладах освіти області у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти області у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо вивчення біології, природознавства, біології та екології у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації фахівцям психологічної служби щодо збереження психічного здоров’я та благополуччя учасників освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з математики у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації навчального процесу з економіки у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з географії у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу з історії та правознавства в закладах загальної середньої освіти області у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо створення та організації роботи сайту шкільної бібілотеки
- Методичні рекомендації щодо викладання курсів духовно-морального спрямування у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти Чернівецької області у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної та загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання фізики та астрономії у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації з трудового навчання (технології). Креслення в 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо викладання предмета «Основи здоров`я» у 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в початковій школі в 2020/2021 навчальному році
- Організація освітнього процесу у спеціальних закладах загальної середньої освіти в 2020/2021 навчальному році
- Методичні рекомендації щодо організації діяльності освітніх округів та нормативно-правові аспекти впровадження профільної освіти на їх базах
- Стратегічна значимість організації освітнього процесу закладу освіти на засадах академічної доброчесності як виклику сьогодення
- Методичні рекомендації щодо окремих аспектів організації форм здобуття освіти в контексті законодавчих змін
- Методична рада закладу загальної середньої освіти – орган професійного демократичного самоуправління
- Рекомендації для методистів та учителів української мови та літератури щодо проведення підсумкового оцінювання під час дистанційного навчання
1 515 переглядів